Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Osoby z wyższym poziomem inteligencji emocjonalnej są lepszymi pracownikami, pracują bardziej efektywnie i mają lepsze kontakty z ludźmi. Celem prezentowanych badań była próba odpowiedzi na pytanie, czy występują różnice między poziomem inteligencji emocjonalnej i kompetencji społecznych w grupie eksperymentalnej i kontrolnej oraz czy zmienne te mają wpływ na podjęcie zatrudnienia. W badaniach zastosowano m.in. test INTE służący do pomiaru inteligencji emocjonalnej.
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Cooper R., Sawaf A. (2000), EQ. Inteligencja emocjonalna w organizacji i zarządzaniu, Studio Emka, Warszawa.
- Goleman D. (1997), Inteligencja emocjonalna, Media Rodzina, Poznań.
- Goleman D. (1999), Inteligencja emocjonalna w praktyce, Media Rodzina, Poznań.
- Ledoux J. (2000), Mózg emocjonalny, Media Rodzina, Poznań.
- Matczak A., Jaworowaka A. (2001), Kwestionariusz Inteligencji Emocjonalnej. Podręcznik, Pracownia Testów Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Warszawa.
- Matczak A. (2001), Kwestionariusz Kompetencji Społecznych KKS. Podręcznik, Pracownia Testów Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Warszawa.
- Segal J. (1997), Jak pogłębić inteligencję emocjonalną?, Jacek Santorski & Co, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000123985