Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zaprezentowany w artykule nowatorski sposób zarządzania, oparty na logistyce i marketingu, w znacznym stopniu przyczynia się do podnoszenia konkurencyjności polskiego sektora dystrybucji energii elektrycznej. Powstałe w wyniku konsolidacji grupy energetyczne są dużymi przedsiębiorstwami mogącymi być równorzędnymi partnerami na europejskim rynku energii elektrycznej.
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
Bibliografia
- F. Beier, K. Rutkowski, Logistyka, SGH, Warszawa 1993, s. 40.
- Przesłanki i przejawy integracji logistyki i marketingu. Pod red. M. Duczmala i T. Okusy, Wydawnictwa Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Opolu, Opole 2002, s. 213.
- D. Kempny, Logistyczna obsługa klienta. PWE, Warszawa 2001, s.16.
- J. Szkutnik, Z. Piętka, Strategia modelowej efektywności rozdziału energii elektrycznej i obsługi odbiorców bytowo- komunalnych. „Energia” 1998, nr 6.
- D. Tabaka, CRM w ENEI. „Nasza ENEA. Miesięcznik Grupy Energetycznej ENEA S.A.” 2003, nr 3, maj
- Zarządzanie logistyczne w warunkach polskich. Pod red. I. Dembińskiej- Cyran, Difin, Warszawa 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000124034