PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 4 | 10--13
Tytuł artykułu

Determinanty silnej pozycji rynkowej marek handlowych

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Oferowanie przez sieci detaliczne marek handlowych jest jednym z możliwych sposobów uzyskiwania przez nie przewagi konkurencyjnej. W artykule dokonano analizy czynników sprzyjających osiąganiu przez marki handlowe znaczących udziałów rynkowych. Uwzględniono trzy grupy podmiotów mogących mieć wpływ na ich sukces: konsumentów kupujących te marki, produkty, jakim one towarzyszą oraz sieci detaliczne, których są własnością.
Rocznik
Numer
Strony
10--13
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • K.L. AILAWADI, S.A. NESLIN, K. GEDENK, Pursuing the Value-Conscious Consumer: Store Brands Versus National Brand Promotions, "Journal of Marketing", styczeń 2001.
  • H. BEHAR, Retailers Embracing Private Label Wines, "Beverage Aisle", 15.03.2003.
  • Bright Future for Private Label Across Europe, 15.11.1999, www.mori.com.
  • S. BURT, S. DAVIS, Follow my Leader? Lookalike Retailer Brands in Non-manufacturer-dominated Product Markets in the UK, "The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research", kwiecień 1999.
  • Case Studies - Private Label Manufacturers Association, www.mori.com
  • Customer Loyalty & Private Label Products, KPMG Global Consumer Markets, marzec 2000, s. 25.
  • S.J. HOCH, How Should National Brands Think About Private Labels?, "Sloan Management Review", wiosna 1996.
  • M. HOCHSTEIN, Wines for All Wallets, "Private Label Magazine", lipiec-sierpień 2003.
  • Label Makes Its Mark, "Beverage Industry", czerwiec 2003.
  • M. MOGELONSKY, When Stores Become Brands, "American Demographics", luty 1995.
  • The Power of Private Label - A Review of Growth Trends Around the World, Executive News Report from AC Nielsen Global Services, AC Nielsen, lipiec 2003, s. 7.
  • Private Label Hit Spurs Wheeling and Dealing, "Beverage Industry", maj 2003.
  • Private Label Trends in the Supermarket Channel, "Times&Trends", październik 2002, s. 18.
  • Profile of Private Label, AC Nielsen, wrzesień 1999.
  • A. QUELCH, D. HARDING, Brands versus Private Labels - Fighting to Win, [w:] Harvard Business Review on Brand Management, HBS Press, Boston 1999, s. 26.
  • G. RANDALL, Branding - A Practical Guide to Planning Your Strategy, Kogan Page, London 2000, s. 88.
  • The Truth About Brands: The Real Story on Private Label in the U.S., www.infores.com.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000124102

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.