PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 1 | 12--14
Tytuł artykułu

Wycofać, czy wzmocnić reklamę?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Powodzenie kampanii reklamowych nie zawsze jest wprost proporcjonalne do zaangażowanych w nie środków. Przedstawiono, jak najpełniej można dokonać oceny, czy reklama jest skuteczna. Na przykładzie wyników badań trackingowych pokazano, jak to wygląda w praktyce. Wyróżniono podstawowe wskaźniki, którymi można mierzyć skuteczność kampanii: wskaźniki znajomości marki, wskaźniki dla marki zakupionej ostatnio, wskaźniki stopnia odtworzenia informacji/pożądanego wizerunku marki.
Rocznik
Numer
Strony
12--14
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000124195

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.