PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 2 | 42--56
Tytuł artykułu

Rynek produktów mlecznych

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych przez Instytut Badania Opinii i Rynku PENTOR-Poznań. Dotyczyły one rynku mleka, masła, śmietany, kefirów, jogurtów, napojów i deserów mlecznych, serów. Przedstawiono najskuteczniejsze działania marketingowe. Raport po raz kolejny oparto m.in. na sondażach telefonicznych przeprowadzonych wśród kierowników i właścicieli sklepów.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
42--56
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000124205

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.