PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 6 | 86--88
Tytuł artykułu

Weź pigułkę! : Kampanie farmaceutyczne

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na ogół przyjmuje się, iż leki produkowane są w odpowiedzi na zapotrzebowanie pacjentów. Tymczasem okazuje się, że niektóre "nowe schorzenia" są wymyślane i definiowane przez agencje reklamowe, które poszukują rynku zbytu dla produktów swoich klientów. Na przykład twórcy marketingowego sukcesu Viagry przyznają, iż całe nagłośnienie i szum medialny związany z tym specyfikiem był zaplanowany przez sztab specjalistów od reklamy i public relations.
Rocznik
Numer
Strony
86--88
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000124224

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.