PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 3 | 45--48
Tytuł artykułu

Prospektowanie nowych klientów

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zachowanie ciągłości prospektowania (pozyskiwania nowych klientów) w czasie jest podstawą sukcesu w sprzedaży i osiąganiu wyników przez każdą firmę. Ważną rolę w tym procesie odgrywa dział marketingu, który powinien być odpowiedzialny za przekazywanie zainteresowanych klientów do działu sprzedaży. Autorka omawia proces, który składa się z kilku elementów ściśle ze sobą powiązanych i zarządzanych w ten sposób, by dać pożądany efekt sprzedażowy.
Rocznik
Numer
Strony
45--48
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000124234

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.