PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 3 | 52--54
Tytuł artykułu

Cena i lojalność wobec marki

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono wynik badań zrealizowanych przez dział Consumer firmy Kinoulty Research, specjalizującej się w badaniu postaw i opinii konsumentów, odnoszących się do rynku FMCG (Fast Moving Consumer Goods). Badania dotyczyły wrażliwości cenowej konsumentów. Znaczenie absolutnej ceny może się zmieniać w zależności od częstotliwości kupowania danej kategorii, oraz poziomu lojalności do marki. Na zakończenie analizy autor podaje wnioski dla marketingowych sprzedawców.
Rocznik
Numer
Strony
52--54
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000124245

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.