PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 4 | 25--27
Tytuł artykułu

Studium przypadku: strategie biznesu elektronicznego typu B2B na przykładzie wybranych firm

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule niniejszym przedstawiono wybrane strategie biznesu elektronicznego, dzięki którym największe amerykańskie firmy działające w branżach: komputerowej, infrastruktury sieciowej oraz tworzyw sztucznych osiągnęły sukces pomimo światowego kryzysu gospodarczego. Kluczem do sukcesu tych firm było wsparcie tradycyjnego modelu biznesowego B2B innowacyjnymi rozwiązaniami handlu elektronicznego.
Rocznik
Numer
Strony
25--27
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • M.J. Epstein, Implementing E-Commerce Strategies – A Guide to Corporate Success after the Dot.Com Bust. Praeger Publishers 2004.
  • informacja prasowa Marketplanet.pl.
  • T. Ouellette, Compaq Takes a Hit. “Computerworld”, 22.11.1999.
  • H.C. Lucas, Strategies for Electronic Commerce and the Internet. The MIT Press, Cambridge 2002, s. 103-123.
  • R. Rosenthal, Dell, HP and IBM’s Sales Channels for PCs and x86 Servers: Current Market Share by Sales Channel and Future Market growth. IDC, październik 2003.
  • P. Weill, M. Vitale, Place to Space: Migrating oto e-Business Models. Harvard Business Scholl Press, Boston 2001.
  • http://www.zie.pg.gda.pl/~jcz/LeanProductionPL.pdf.
  • http://www1.us.dell.com/content/topics/global.aspx/corp/pressoffice, 20 Oct.2003.
  • http://news.com.com/2009-1001-272560.html?legacy=cnet.
  • http://news.com.com/HP,+Compaq+team+for+e-commerce+marketplace/2100-1001_3-239938.html.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000124281

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.