Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zaprezentowano matrycę cele/treści przekazu (CTP), narzędzie przydatne w formułowaniu kreatywnej strategii reklamy. Omówiono cele i treści przekazu reklamowego, na podstawie których stosując macierz CTP wyróżnia się cztery kierunki kampanii reklamowych: reklamę prokonsumencką, reklamę defensywną, reklamę porównawczą, reklamę lojalności. Opisane narzędzie to efekt własnych przemyśleń i doświadczeń autora w reklamie.
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
Bibliografia
- K. Albin, Reklama - przekaz, odbiór, interpretacja, Wydawnictwo Naukowe PWN S.A. Warszawa-Wroctaw 2000, s. 41.
- P. Kotler, G. Armstrong, J. Saunders, V. Wong, Marketing - Podręcznik Europejski, PWE Warszawa 2002, s. 576.
- Kwarciak B., Co trzeba wiedzieć o reklamie, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1997, s. 18.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000124285