PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 8 | 15--17
Tytuł artykułu

Zmiany w strategii produkcji i dystrybucji rowerów

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Poszukując możliwości dotarcia do klienta, producenci dostrzegli zasadność przygotowywania produktu na jego indywidualne życzenie. Dzięki temu są w stanie utrzymać stałych klientów, a być może zdobyć również nowych. Wiąże się to z przesunięciem pewnych elementów procesu produkcyjnego (najczęściej złożenia produktu) do zadań realizowanych przez jednostki handlowe. Obecnie producenci wytwarzają elementy składające się na dany produkt, a jednostki w dalszych ogniwach łańcucha dostaw zajmują się ich składaniem. Autorka opisuje ten proces na przykładzie rynku rowerów.
Rocznik
Numer
Strony
15--17
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000124441

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.