PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 6 | 12--15
Tytuł artykułu

Zaprezentuj się

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Reprezentanci firm wiedzą, że metod prowadzenia wystąpień jest tyle, ilu klientów. Przedstawiono kilka sposobów na udaną sprzedaż. Wyjaśniono na czym polegają różne typy prezentacji: prezentacja pamięciowa, prezentacja według scenariusza (perswazyjna), prezentacja ukierowana na potrzeby, prezentacja grupowa.
Rocznik
Numer
Strony
12--15
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Ch. Futrell, Nowczesne techniki sprzedaży, Wyd. Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004
  • A. Dziadkiewicz, Umysł ludzki na zakupach, Marketing w Praktyce, 2005, nr 4.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000124607

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.