PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 23 | 28--29
Tytuł artykułu

Internauci patrzą na reklamy

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Już nie nowe technologie i usługi finansowe dla dużych firm, ale reklamy internetowych banków, sieci komórkowych i kosmetyków są motorem napędowym reklamy w internecie. Rynek usług finansowych jest dla polskich portali wciąż największym źródłem dochodu. Konkurencją dla najbardziej znanych, dużych portali stają się mniejsze portale tematyczne.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
28--29
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000124628

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.