PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 7 | 78--83
Tytuł artykułu

W pogoni za nowością

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wprowadzanie nowych produktów daje największą szansę na rozwój firmy i powiększanie jej udziału w rynku. Tę zdawałoby się oczywistą prawdę w coraz większym stopniu rozumieją także polscy przedsiębiorcy, którzy w 2004 r. wydali prawie 2 miliardy złotych na telewizyjne kampanie reklamujące nowości. Według analityków to jednak zaledwie początek, gdyż prawdziwy boom na nowe produkty w Polsce dopiero ma nadejść.
Rocznik
Numer
Strony
78--83
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000124666

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.