PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 24 | 24--25
Tytuł artykułu

Reputacja to kapitał

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Reputacja firm składa się z wartości mających znaczenie dla różnych odbiorców. Klienci i konsumenci oczekują niezawodności. Od instytucji finansowych wymagamy pewności i bezpieczeństwa. To więcej niż wymagamy od innych marek. Warto sprawdzić, czy pracownicy wiedzą, jaka jest kultura firmy, jej misja, jaką strategię realizuje? Czym zdobywa szacunek pracowników?
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
24--25
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000124752

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.