PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 11 (175) | 52--53
Tytuł artykułu

Okazje ze szklanego ekranu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Mimo że oferta telesklepów jest dość egzotyczna, rośnie zainteresowanie tą formą zakupów. Telezakupowy rynek dzieli między siebie dwóch dużych graczy: Telezakupy Mango z Sopotu, właściciel całodobowego kanału telewizyjnego, i poznański TV Promotion Direct, w telewizji występujący pod nazwą TV Market - Top Shop.
Rocznik
Numer
Strony
52--53
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000125092

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.