PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 11 | 44--46
Tytuł artykułu

Reengineering w akcji

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule na przykładzie angielskiego banku Northbank omówiono jak uzyskać dobrą jakość usług oraz poprawę efektywności. Wymaga to od banków racjonalizacji kosztów, oferowania doskonalszych usług oraz rozwijania technologii informatycznych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
44--46
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000125143

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.