PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 13 | 24--25
Tytuł artykułu

Po pierwsze, wyróżnij się!

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marki nie da się stworzyć z dnia na dzień. Uczelnia musi długo nad tym pracować, co wymaga i kreatywności, i wysiłku, i konsekwencji. Marka uniwersytetu to nic innego jak suma wrażeń, emocji, doświadczeń i faktów, które organizacja wykreowała w świadomości społecznej. Należałoby zatem podjąć działania, które będą miały na celu wykreowanie takiego wizerunku uczelni, który byłby jedyny, niepowtarzalny i swoisty tylko dla niej
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
24--25
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000125287

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.