PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 4 | 44--46
Tytuł artykułu

Klient "błądzący"

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł zwraca uwagę na pojęcie luki percepcji, która oznacza rozwarcie między zasobem informacyjnym klienta (postrzeganiem oferty rynkowej), a faktycznymi cechami oferty rynkowej (jakość, cena, itp.). W artykule przedstawione sa wyniki badania sondażowego przeprowadzonego przez autora. Jego celem było weryfikacja hipotezy, dotyczącej znaczenia cen produktów bankowych przy podejmowaniu decyzji oraz niskiego poziomu percepcji co do modeli cenowych, i w konsekwencji efektywnych kosztów ponoszonych przez klienta.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
44--46
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000125538

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.