PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 11 | 2--7
Tytuł artykułu

Strategie konkurowania na światowym rynku motoryzacyjnym

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Branża motoryzacyjna, jak każdy inny sektor gospodarki, wraz z upływem czasu ulega nieustannym przemianom i ewolucji. Zdefiniowanie fazy cyklu życia branży jest istotne z punktu widzenia oszacowania możliwości rozwojowych, rentowności i dostosowania narzędzi skutecznego konkurowania. Branża ta, przejawiająca cechy sektora dojrzałego, poddana działaniu sił globalizacji uległa zmianom w wymiarze wewnętrznym i zewnętrznym.
Rocznik
Numer
Strony
2--7
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • H. Chwistecka-Dudek, W. Sroka, Alianse strategiczne: problemy teorii i dylematy prkatyk. Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2000, s. 28.
  • European Commision, The European Competitiveness Report 2004, s. 165.
  • K. Obłój, Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej pzewagi konkurencyjnej. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, s. 168.
  • Z. Pierścionek, Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, s. 345.
  • Z. Pierścionek, Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, s. 394.
  • Produkcja samochodów w Europie Zachodniej zagrożona? Ernst & Young, 2004, s. 5.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000125758

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.