Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Branża motoryzacyjna, jak każdy inny sektor gospodarki, wraz z upływem czasu ulega nieustannym przemianom i ewolucji. Zdefiniowanie fazy cyklu życia branży jest istotne z punktu widzenia oszacowania możliwości rozwojowych, rentowności i dostosowania narzędzi skutecznego konkurowania. Branża ta, przejawiająca cechy sektora dojrzałego, poddana działaniu sił globalizacji uległa zmianom w wymiarze wewnętrznym i zewnętrznym.
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
Bibliografia
- H. Chwistecka-Dudek, W. Sroka, Alianse strategiczne: problemy teorii i dylematy prkatyk. Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2000, s. 28.
- European Commision, The European Competitiveness Report 2004, s. 165.
- K. Obłój, Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej pzewagi konkurencyjnej. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, s. 168.
- Z. Pierścionek, Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, s. 345.
- Z. Pierścionek, Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, s. 394.
- Produkcja samochodów w Europie Zachodniej zagrożona? Ernst & Young, 2004, s. 5.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000125758