PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 10 | 36--48
Tytuł artykułu

Zmiany w sieci sklepowej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W oparciu o dane GUS-u przeanalizowano zmiany w sieci sklepowej w Polsce w latach 1999-2003. Uwzględniono następujące zagadnienia: sklepy według wielkości, wielkopowierzchniowe obiekty handlowe, struktura branżowa sklepów, sieć sklepów w układzie wojewódzkim.
Rocznik
Numer
Strony
36--48
Opis fizyczny
Bibliografia
  • Leksykon marketingu, pod red. J. Altkorna i T. Kramera, PWE, Warszawa 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000125824

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.