PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 6 | 6--14
Tytuł artykułu

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego wspierający działania w przedmiocie "Rozwój społeczeństwa informacyjnego"

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wyrównywanie różnic rozwoju pomiędzy poszczególnymi państwami członkowskimi i regionami jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania rynku wewnętrznego Wspólnoty oraz polepszenia jakości życia społeczeństwa w państwach członkowskich. Ażeby wymieniony cel osiągnąć, niezbędne staje się skuteczne przeciwdziałanie marginalizacji niektórych obszarów oraz wspieranie wzrostu konkurencyjności regionów. Artykuł zawiera omówienie rodzajów projektów, beneficjentów funduszy, kryteriów oceny składanych projektów, ich wyboru, kwalifikowalności wydatków i studium wykonalności.
Rocznik
Numer
Strony
6--14
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Dz.U. Nr 116, poz. 1206.
  • J. Iwanowska, Praktyczne wykorzystanie funduszy strukturalnych, "PUE" 2004, nr 11, s. 2 i nast.
  • Pkt 2.1.1.1 [w:] Kwalifikowalność wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wytyczne, Departament Koordynacji Polityki Strukturalnej, Jednostka Monitorująco-Kontrolna Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Warszawa, sierpień 2004, s. 14.
  • Przewodnik w sprawie kryteriów i warunków wdrażania funduszy strukturalnych w ramach wsparcia komunikacji elektronicznej, Dokument roboczy Komisji Europejskiej, Bruksela 28.07.2003 r., SEC (2003) 895.
  • www.erdf.edu.pl
  • Załącznik do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z 25 sierpnia 2004 r. w sprawie przyjęcia Uzupełnienia Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, Dz.U. Nr 200, poz. 2051.
  • ZPORR, Wytyczne dotyczące przygotowywania Studiów Wykonalności w zakresie Społeczeństwa Informacyjnego, Instytucja Zarządzająca ZPORR, 5 maja 2004 r.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000125892

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.