Warianty tytułu
The role of a team in an enterprise
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka przedstawia problematykę pracy zespołowej oraz jej wpływu na zdolność firmy do kreowania wartości dla nabywców. Wskazała cechy, jakie powinni mieć członkowie zespołów pracowniczych. Podkreślia zalety i wady różnych form zespołów działających we współczesnych firmach.
The author presents issues of team working as well as its influence on company's ability to provide added value for its customers. Key characteristics and roles of team members are pointed out. The author emphasizes main advantages and disadvantages of various team types present in modern enterprises.(original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
42--50
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- 1. Baruk A., Marketing przyszłości, czy powrót do przeszłości?', "Annales" 2002.
- 2. Brdulak J.J., Wspólnoty praktyków, "Businessman Magazine" 2003, nr 8.
- 3. Chong Ch.W., Holden T., Wilhelmij P., Schmidt R.A., Where does knowledge management add value?, "Journal of Intellectual Capital" 2000, vol. 1, nr 4.
- 4. Nonaka I., Takeuchi H., Kreowanie wiedzy w organizacji, Poltext, Warszawa 2000.
- 5. Peters T.J., Waterman R.H., Poszukiwanie doskonałości w biznesie, Wydawnictwo Medium, Warszawa 2000.
- 6. Sikorski Cz., Zachowania ludzi w organizacjach, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999.
- 7. West M.A., Rozwijanie kreatywności wewnątrz organizacji, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000.
- 8. Zarządzanie pracownikami. Instrumenty polityki personalnej, praca zbiorowa pod red. K. Makowskiego, Poltext, Warszawa 2001.
- 9. Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości. Koncepcje, modele, metody, praca zbiorowa pod red. K. Perechudy, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 2000.
- 10. Zarządzanie wartością firmy, praca zbiorowa pod red. A. Hermana i A. Szablewskiego, Poltext, Warszawa 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000125963