Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono proces decyzyjny konsumenta. Przedstawiono sposoby postępowania konsumentów po zakupie produktów/usług. Przybliżono czynniki zwiększające prawdopodobieństwo wystąpienia dysonansu pozakupowego.
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- A. FALKOWSKI, T. TYSZKA, Psychologia zachowań konsumenckich, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Gdańsk 2003, s. 237.
- L. GARBARSKI, Zachowania nabywców, PWE, Warszawa 1998, s. 74.
- J. HOROVITZ, M.J. PANAK, La Satisfaction totale du client, Dunod, Paris 1994, s. 34.
- D. J. LONDON, A. J. DELLA BRITTA, Customer Behavior, McGraw-Hill, New York 1993, s. 182.
- S. SMYCZEK, Dysonans pozakupowy - porażka czy obszar działania firmy, "Marketing i Rynek", 3/2002, s. 12.
- S. SMYCZEK, I. SOWA, Konsument na rynku. Zachowania, modele, aplikacje, Difin, Warszawa 2004, s. 167.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000125995