PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 6 | 15--20
Tytuł artykułu

Prognozy trendów koniunktury dla polskich przedsiębiorstw handlu detalicznego w różnych klasach wielkości

Autorzy
Warianty tytułu
Forecasts of Business Trends for Polish Retailing Enterprises within Various Classes of Size
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest próba oszacowania prognoz koniunktury dla przedsiębiorstw handlowych w różnych klasach wielkości. Za podstawę prognozy przyjęto wartości testu koniunktury charakteryzujące obecny poziom sprzedaży w polskim handlu detalicznym.
EN
In her study, the autor presents the business trends and forecasts for various groups of retailing enterprises in terms of their size in Poland. The estimations presented are based on the series of business indicators that characterise the current states of sales.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
15--20
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Ciok A., Prognozowanie sprzedaży w przedsiębiorstwach handlowych w oparciu o szereg wskaźników testu koniunktury, w: Rynek i konsumpcja. Raport z badań - rok 2004, IRWiK, Warszawa 2004.
  • Mazur W., Z suchych portfeli i Salomon nie naleje, "Nasza Polska" 2005, nr 31.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000126009

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.