PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 10 | 40--46
Tytuł artykułu

Polityka wspierania małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce

Warianty tytułu
The policy of supporting small and medium enterprises in Poland
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rząd Polski prowadził politykę wspierania małych i średnich przedsiębiorstw dopiero od 2000 r. Jej celem jest zwiększenie konkurencyjności sektora małych i średnich przedsiębiorstw, ułatwienie im działania na jednolitym rynku unijnym i rynku globalnym. Przedstawiono programy i instytucje wspierające rozwój MŚP, instrumenty politki wobec MŚP, pomoc dla MŚP z funduszy strukturalnych.
EN
Polish government has been supporting the development of SME since 2000. The aim of that policy is to increase competitiveness of the SME sector and to enable these enterprises to a more effective activity on both European and world markets.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
40--46
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • M. Bobińska, Pomoc dla małych i średnich firm, "Gazeta Prawna" 2001, nr 65.
  • M. Grudzewski, I.K. Hejduk, Małe i średnie przedsiębiorstwa w gospodarce rynkowej w Polsce, Warszawa 1998, s. 17-18.
  • Kierunki działań rządu wobec małych i średnich przedsiębiorstw do 2002 r., Warszawa, Dokument przygotowany przez Radę Ministrów w dn. 11.05.1999 r.
  • Kierunki działań Rządu wobec małych i średnich przedsiębiorstw od 2003 do 2006 r., Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej, Warszawa, luty 2003, s. 7.
  • O. Lissowski, Małe i średnie przedsiębiorstwa w Unii Europejskiej i w Polsce, Poznań 1998, s. 16.
  • Polska 2025. Długookresowa strategia trwałego i zrównoważonego rozwoju, Rządowe Centrum Studiów Strategicznych oraz Ministerstwo Środowiska, NFOŚ, Warszawa 2000, s. 94.
  • B. Piasecki, Zarządzanie małą firmą, Warszawa 2001, s. 80.
  • K. Wach, Nowe kryteria klasyfikacji małego i średniego przedsiębiorstwa w ustawodawstwie unijnym, "Ekonomika i Organizacja Pracy" 2004, nr 2, s.
  • E. Wojnicka, Lokalne ośrodki rozwoju przedsiębiorstw, "Home and Market" 2004, nr 3, s. 62-63.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000126015

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.