PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 10 | 22--25
Tytuł artykułu

Marki własne dyskontują sukces (cz.II)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wartość dodana marki opiera się na spełnieniu dwóch podstawowych potrzeb konsumenta, a mianowicie potrzeby bezpieczeństwa i potrzeby społecznego uznanaia. W niniejszej części cyklu zaprezentowano Macierz Strategicznego Pozycjonowania Kategorii - narzędzie, które może posłużyć jako punkt wyjścia dla zdefiniowania strategii w warunkach zmienionego otoczenia konkurencyjnego. Przyjrzano się dokładnie klejno wszystkim czterem segmentom macierzy.
Rocznik
Numer
Strony
22--25
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000126269

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.