PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 1 | 20--21
Tytuł artykułu

Best service w banku

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł dotyczy obsługi klientów w bankach. Poziom konkurencji banków w Polsce jest bardzo wysoki, dlatego już nie tylko oferta produktów bankowych decyduje o tym, czy bank pozyska nowego klienta, a właśnie jakość obsługi. To głównie od osób zajmujących się bezpośrednią obsługą zależy właściwe budowanie relacji na poziomie klient - bank. W artykule omówiono obsługę klienta w czterech kategoriach: otoczenie, kultura osobista i ubiór, zachowanie oraz kompetencje.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
20--21
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000126355

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.