PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 11 | 52--54
Tytuł artykułu

Zakupy pod wpływem impulsu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Badania przeprowadzone przez TNS OBOP wykazują, że pod wpływem impulsu zakupów dokonuje niemal 70 proc. Polaków. Częściej przytrafiają się one kobietom niż mężczyznom. Brak planowania zakupów stanowi niezwykle ważny aspekt zachowań konsumenckich, mający znaczący wpływ na zwiększenie sprzedaży.
Rocznik
Numer
Strony
52--54
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000126547

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.