Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Wdrażanie nowych technologii i dążenie do innowacji powodują, że coraz bardziej w przedsiębiorstwach doceniana jest rola aktywów niematerialnych, w tym przede wszystkim wiedza i umiejętności pracowników. Nic zatem dziwnego, że na rynku produktów i usług najbardziej konkurencyjne są te firmy, w których ta wiedza zostanie w błyskawicznym tempie wykorzystana w celu pozyskania klientów i osiągnięcia maksymalnych zysków. Wiedza staje się bowiem podstawowym zasobem organizacji i w zasadzie jedynym źródłem trwałej przewagi konkurencyjnej.
Twórcy
autor
Bibliografia
- B. Kaczmarek "Kapitał intelektualny a wartość przedsiębiorstwa", w: E. Urbańczyk (red.), "Nowe tendencje w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa. Aktualny stan i perspektywy rozwoju", Kreos, Szczecin 2003. s. 335
- Zarządzanie wiedzą w Polsce 2004, Raport badawczy KPMG
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000126940