PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 1004 Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania | 112--119
Tytuł artykułu

Ocena udostępniania informacji marketingowych przez władze samorządowe w oddziaływaniu na rozwój firm na lokalnym rynku

Autorzy
Warianty tytułu
Evaluation of Local Authorities' Making Marketing Information Available in Influencing Local Market Enterprises Developent
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W polityce regionalnej przy niewystarczającej ilości środków finansowych, w oddziaływaniu na jakość środowiska biznesowego w coraz szerszym zakresie można i należy wykorzystywać instrumenty niematerialne. Szczególną rolę w tym zakresie powinna przypaść udostępnianiu informacji, doradztwu oraz stymulowaniu i tworzeniu sieci powiązań ekonomicznych.
EN
Awareness of the fact how much marketing information is important for the proper decision making process in enterprise's development causes raising demands for information towards local authorities from the side of enterprises. The research outcomes, conducted by the Marketing Dept., showing insufficient delivery of such information by local authorities which may influence enterprises' development on the local market in a negative way only strengthen the necessity of further such research to conduct. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • [1] Bąk M. (i. in.), Małe i średnie przedsiębiorstwa a rozwój regionalny, Warszawa 2001.
  • [2] Burlita A., Witek J., Poziom życia mieszkańców regionu zachodniopomorskiego - wybrane problemy, [w:] Marketing w rozwoju regionu, red. J. Karwowski, US - PAN, Szczecin 2002.
  • [3] Dziemianowicz W. (i in.), Wspieranie przedsiębiorczości przez samorząd terytorialny, Polska Fundacja Promocji Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Warszawa 2000.
  • [4] Frankowska M., Witek J., Wiejskie gospodarstwa domowe w województwie zachodniopomorskim. Wybrane aspekty warunków życia, Konferencja AR Szczecin, październik 2003.
  • [5] Klasik A., Szlachta J., Zawadzki S.M., Polityka regionalna a integracja z Unią Europejską, Warszawa 1993.
  • [6] Kłosiewicz-Górecka U., Rola samorządu terytorialnego w rozwoju handlu i usług, [w:] Marketing w rozwoju regionu, red. J. Karwowski, US - PAN, Szczecin 2002.
  • [7] Pretty L, O rozwoju gospodarki lokalnej, Fundacja Wspomagania Wsi, Warszawa 2000.
  • [8] The State in a Changing World, World Development Report, World Bank, Oxford University Press 1997.
  • [9] Witek J., Uwarunkowania rozwoju współpracy krajowych firm handlowych województwa zachodniopomorskiego, [w: J Obszary współpracy polskich przedsiębiorstw, Szczecin 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000039968243

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.