PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 1004 Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania | 210--215
Tytuł artykułu

Dekompozycja problemu i agregacja odpowiedzi w badaniu ankietowym

Warianty tytułu
Decomposition of Problem and Aggregation of An- swers in Questionnaire Research
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Głównym celem niniejszego artykułu jest analiza dwóch powiązanych ze sobą czynności: pierwszy, polegający na przekształceniu problemu badawczego w pytania kwestionariuszowe (proces dekompozycji problemu) i drugi, nazywany procesem agregacji odpowiedzi.
EN
This paper presents analysis of two survey research processes. The author describes decomposition of research problem, i.e. transformation of the problem into questionnaire questions. Then, according to this process, aggregation of answers in this type of marketing research are characterised, i.e. a way of solving research problem on a basis of respondent's answers. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • [1] Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań, red. K. Mazurek-Łopacińska, AE, Wrocław 1996.
  • [2] Bazarnik J., (i.in.), Badania marketingowe. Metody i oprogramowanie komputerowe, Canadian Consortium of Management Schools, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Warszawa-Kraków 1992.
  • [3] Green P.E., Tull D.S., Albaum G., Research for marketing decisions, Englewood Cliffs, Prentice-Hall, New Jersey 1988.
  • [4] Kaczmarczyk S., Badania marketingowe. Metody i techniki, PWE, Warszawa 1995.
  • [5] Malhorta N.K., Marketing research. An applied orientation, Upper Sadle River, Prentice-Hall, New Jersey 1996.
  • [6] Metody badań socjologicznych, red. S. Nowak, PWN, Warszawa 1965.
  • [7] Nowak S., Metodologia badań społecznych, PWN, Warszawa 1985.
  • [8] Słownik języka polskiego, Tom l, PWN, Warszawa 1998.
  • [9] Słownik wyrazów obcych, PWN, Warszawa 1991.
  • [10] Sztabiński F., Ankieta pocztowa i wywiad kwestionariuszowy, Wydawnictwo IFiS PAN, Warszawa 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000040487870

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.