Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Use of TRI*M Method in Research of Customers Loyalty on a Market
Języki publikacji
Abstrakty
Badanie lojalności konsumentów jest procesem trudnym I złożonym, m.in. z powodu istoty samego zjawiska lojalności. Jednakże zastosowanie metody TRI*M umożliwia syntetyczne określenie stopnia lojalności klientów danej firmy oraz kompleksowe zobrazowanie czynników, które ją kształtują.
Loyalty of customer on a market could be identified by many methods of marketing research. The most popular method of measurement relations between customers and a firm is TRI*M method. There are two instruments: index and map TR1*M. Index TR1*M is the quantitative measure of satisfaction and loyalty of customers. Map TRI*M is presenting all factors that have influence on customer loyalty. (original abstract)
Rocznik
Strony
242--247
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- [1] Jones T.O., Saaer Jr. W.E., Why Satisfied Customers Defect, "Harvard Business Review" 1995 nr 6.
- [2] Leksykon marketingu, red. J. Altkorn, T. Kramer, PWE, Warszawa 1998.
- [3] Penconek M., Relacje z klientami, "Marketing w Praktyce" 2000 nr 5.
- [4] Scharioth J., Zuber Ch., Stakeholder Management International, Infratest Burke Wirkschaftsforschung, March 1998.
- [5] Smyczek S., Lojalność konsumentów na rynku. Wybrane zagadnienia, AE, Katowice 2001.
- [6] Zawadzka A.M., Konsumenci lojalni i nielojalni wobec marki produktu. Analiza segmentacji psychograficznej, "Czasopismo Psychologiczne" 1998 nr 3-4.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000041925768