PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 983, t. 2 Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie | 524--530
Tytuł artykułu

Jakość usług pozarolniczych w agrobiznesie

Warianty tytułu
The Quality of Non-Agricultural Servicies in Agribusiness
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wyjaśniono pojecie jakości usług. Przedstawiono rozwój sektora usług pozarolniczych w agrobiznesie. Omówiono problematykę jakości usług pozarolniczych.
EN
Development of non-agricultural services inthe country is desirable direction of changes in structureof employment in the country and country-areas. Articlepresents problems of section of non-agricultural services,and in peculiarities of problem connected with the qualityin comparison with these oneself services, offered intown. One from manners of rivaling with businessmen intown is level of quality of those services. (original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
Bibliografia
  • Kotler P. (1994): Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner & Ska, Warszawa.
  • Mudie P., Cottam A. (1997): Usługi. Zarządzanie i marketing. PWN, Warszawa.
  • Payne A. (1997): Marketing usług. PWE, Warszawa.
  • Pluta-Olearnik M. (1994): Marketing usług. PWE, Warszawa.
  • Powszechny Spis Rolny 1996. Wydawnictwo ZWS, Warszawa.
  • Powszechny Spis Rolny 2002. Wydawnictwo ZWS, Warszawa.
  • Rocznik Statystyczny GUS 1999. Wydawnictwo GUS, Warszawa.
  • Zarys marketingu usług. (1993). Red. M. Daszkowska, 1993, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000047885348

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.