PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 171 Prace z zakresu ekonomiki i zarządzania przedsiębiorstwem | 109--126
Tytuł artykułu

Wizerunek marki jako element jej siły i wartości oparty na rankingu marek światowych

Autorzy
Warianty tytułu
The Image Brand as Element its Force and Values Based on Ranking World's Marks
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu była próba przedstawienia problematyki dotyczącej wizerunku marki, jej siły i wartości oraz uchwycenia zależności zachodzących pomiędzy nimi. Tezą główną było założenie, iż wizerunek marki jest wskaźnikiem jej siły, a siła marki jest czynnikiem decydującym o jej wartości.
EN
Valuation values marks of product is a major strategy issue for many companies. Place emphasis on built strong mark to strengthened and escalated last years. To offer strong mark gives possibility different proposal and ensure to spread its about new products. The major problem this report consist of image mark, its strong and value and depending between them. The consider took based on results ranking world's mark and questionnaire researches Brand Asset Valuator in Poland. Acceptance value image mark refuted view that only material assets can consist of value enterprise. Connection between image mark perceived by customers and its value is unquestionable. Value image mark can be consider as factor to create synergetic effect, to contribute to increase value whole company. The elements to create image mark should be connected with idea and targets enterprise because of easy management all elements of marketing. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000053699036

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.