Warianty tytułu
Cheese Market Analysis in Polen
Języki publikacji
Abstrakty
Autorki przeprowadziły analizę preferencji wśród konsumentów serów w Polsce. Przedstawiły modle konsumentów produktów mleczarskich w Polsce i dokonały charakterystyki rynku według wybranych gatunków serów. Następnie przedstawiły preferencje konsumentów w zakresie serów i podały wnioski końcowe.
In free market economy the main factors determining the acceptance of a foodstuff on the market are: a taste, a consumer's preferences, an appearance. Dairies, which want to improve their market position, should different their market products especially in quality, taste, promotion and packaging. The consumer perceives many products in particular food products through its packaging. (original abstract)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
31--35
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Górska-Warsewicz H. (1999): Konsument serów topionych. Przemyśl Spożywczy, nr 11.
- Górska-Warsewicz H. (2001): Konsumencka ocena jakości żywności. Przemyśl Spożywczy, nr 12.
- Górska-Warsewicz H. (2001): Konsument na rynku serów w Polsce. Przemyśl Spożywczy, nr 2.
- Jabłoński M. (2001): Rynek przetworów mlecznych. Raport - Poradnik Handlowca, nr 3.
- Krajewski K., Górska-Warsewicz H., Świątkowska M. (1999): Nowoczesny rynek konsumenta produktów mleczarskich w Polsce. Przegląd Mleczarski, nr 5.
- Reps A. (2001): Krajowe serowarstwo przed i po wstąpieniu do UE. Przemyśl Spożywczy, nr 5.
- Rocznik statystyczny Rzeczypospolitej Polskiej (2000).
- Rynek mleka i przetworów mlecznych (red J. Nowak) (2000): Poradnik Handlowca 3/2000.
- Świetlik K. (1999): Spożycie mleka w Polsce i wybranych krajach. Przegląd Mleczarski, nr 12.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000054207850