Warianty tytułu
The Importance of Foodstuffs Labelling in the Consumers Purchase Decisions
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka zajęłą się rolą znakowania produktów rolno-spożywczych, jako instrumentu wpływającego na decyzje nabywcze konsumentów. W tym znaczeniu przedstawiła pewne elementy, które powinny pojawić się na etykietach i opakowaniach wyrobów w celu zwiększenia ich atrakcyjności.
The article points at the growing importance of food industry products labeling as an instrument that influences the consumers purchase decisions. In this context certain elements were presented that should appear on the labels in the aim of food attractiveness increasing. (original abstract)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
76--79
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Cichoń M. (1998): Funkcja informacyjna i edukacyjna opakowania. Opakowanie, nr 2, 18-20.
- Hales F. C. (1996): Promocja a opakowania. Opakowanie, nr 12.
- Hales F. C. (2001): Ocena funkcji marketingowych opakowań. Opakowanie, nr 2.
- Kos C., Szwacka-Salmonowicz J. (1997): Marketing produktów żywnościowych. PWRiL, Warszawa.
- Mruk H., Rutkowski I. (1994): Strategia produktu. PWE, Warszawa.
- Mruk H. (2000): Zachowania nabywców a opakowani. Opakowanie, nr 2.
- Wiśniewski A. (1995): Marketing. Wyd. Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa.
- Żurawik B., Żurawik W. (1996): Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie. PWE, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000057028119