PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | 4 | z. 3 | 216--220
Tytuł artykułu

Integration on the Branded Beef Product-Line

Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
Branded beef products are more and more sought in Europe. There have been attempts to spread and introduce branded meat in Hungary primarily on swine market. According to market forecasts, beef consumption is going to rise and its share in food consumption is going to have more significance. Beef is more prickly product than swine or poultry, EU requirements are also more strict, the registration system is well-organized and controlled. (original abstract)
Przedstawiono tworzenie linii produkcyjnych markowych producentów wołowiny, łącznie z rejestracją i kontrolą na poziomie produkcji w gospodarstwie. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Tom
4
Numer
Strony
216--220
Opis fizyczny
Bibliografia
  • Szénay L., Villányi L. (2000): Agrárgazdaságtan, Mezogazdasági Szaktudás Kiadó, Budapest.
  • Káposzta J. (1997): A fbldhasználat es a řállalkozás föbb osszeffiggései a mezogazdaságban, Kandidátusi értekezés, Gödöllö.
  • Villányi et al (2000): "A termék-feldolgozási folyamatok lépéseit regisztráló es azt bizonylatozó ASSURED Program kidolgozása, a marhahús termékpályán" (Márkázott húsprogram kidolgozása a marhahús termékpályán).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000059733330

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.