Warianty tytułu
Purchase Marketing as a Factor Supporting Generation of Success by a Business
Języki publikacji
Abstrakty
Marketing w procesie zaopatrzenia stanowi ważną część ogólnej koncepcji marketingu w sferze business to business. W artykule przedstawiono wyniki badań empirycznych przeprowadzonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego w grupie małych i średnich przedsiębiorstw. Dane dotyczą celów realizowanej przez nie działalności gospodarczej oraz rozwiązań stosowanych w sferze zaopatrzenia, z uwzględnieniem powiązań z rynkami zagranicznymi.(abstrakt oryginalny)
Marketing in the process of supplies constitutes a crucial part of general marketing concept in the business to business sphere. The article presents results of empirical research carried out on the territory of the Kujawsko-Pomorskie province in a group of small and medium size enterprises. The data refer to the goals of business run by them as well as solutions employed within the sphere of supplies, taking account foreign market links.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
331--337
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Drucker P., (1976), Skuteczne zarządzanie, PWN, Warszawa.
- Nogalski B., Hałaczkiewicz M., Witt J., (1999), Restrukturyzacja procesowa w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami, TNOiK, Bydgoszcz.
- Webber R.A., (1996), Zasady zarządzania organizacjami, PWE, Warszawa.
- Wojciechowski T., (1999), Zarządzanie sprzedażą i zakupem materiałów, PWE, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000084631180