Warianty tytułu
Building Constant Customer Relations as an Element Supporting Logistics Management in an Enterprise
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule opisano relacje z klientami jaki jeden z istotnych elementów wspomagających zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie.
The article describes customer relations as one of the most important elements supporting logistics management in the enterprise.
Twórcy
autor
Bibliografia
- Bishop B.: Marketing globalny ery cyfrowej, PWE, Warszawa 2001.
- Dyche J.: CRM. Relacje z klientami, Addison-Wesley Information Technology Series, Helion, Warszawa 1999.
- http://www.ccrm.org/index.cfm [04.04.2003].
- Lech P.: Zintegrowane systemy zarządzania ERP/ERPII, DIF1N, Warszawa 2003.
- Mazur A., Jaworska K., Mazur D.: CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami, MADAR, Zabrze 2001.
- Skowrońska A.: Zarządzanie zintegrowanym łańcuchem dostaw a zmiany w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, w: Logistyka przedsiębiorstw w warunkach przemian, Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Wrocław 2002.
- Witkowski J.: Zarządzanie łańcuchem dostaw - koncepcje procedury doświadczenia, PWE, Warszawa 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000088575072