Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Od kilku lat specjaliści od handlu przez internet nie ustają w wyrażaniu entuzjastycznych opinii na temat rozmiarów, jakie już niebawem osiągnie e-handel w strukturach handlu detalicznego. Wciąż jednak brakuje potwierdzenia tych słów, wyrażonego w liczbach przedstawiających obroty firm handlowych przypadające na handel internetowy. Rozwijający się pod koniec XX w. e-detal ma niewątpliwie wszelkie cechy nowej formy sprzedaży. Czy jednak przyjmie rolę odrębnej, samodzielnie działającej kategorii sklepów czy będzie pełnił funkcję pomocniczą w stosunku do form już rozwiniętych?
Twórcy
autor
Bibliografia
- Badanie Net Track, SMG/KRC, w: "PC World Computer" 2004, nr 7.
- B. Berman, S. Thelen, A Guide to Developing and Managing a Wellintegrated Multi-channel Retail Strategy. "International Journal of Retail & Distribution Management" 2004, nr 3.
- M. Brown, N. Pope, K. Voges, Buying or Browsing?, "European Journal Marketing" 2003, nr 11/12.
- A. Czerwiński, Możliwości i bariery rozwoju detalicznego handlu elektronicznego w Polsce. "Marketing i Rynek" 2001, nr 9.
- Ch. Dennis, T. Fenech, B. Merrilees, e-Retailing. Routledge Taylor & Francis Group, s. 61-63.
- P. Dygas, Polski detaliczny handel internetowy. "Marketing i Rynek" 2005, nr 2.
- E-commerce and Development Report 2003. UN Conference on Trade and Development, New York and Geneva 2003. www.unctad.org.
- eHandel B2C w Polsce. I-Metria S.A., marzec 2003, www.e-biznes.pl.
- Global eCommerce. Report 2002, TNS Interactive, 2002.
- S. Gounaris, S. Dimitriadis, Assessing Service Quality on the Web: Evidence from Business-to-Consumer Portals. "Journal of Sevices Marketing" 2003, nr 5.
- B. Gregor, M. Stawiszyński, E-commerce. Oficyna Wydawnicza Branta, 2002, s. 107.
- D.D. Gremler, K.P. Gwinner, S.W. Brown, Generating Positive Word-of-Mouth Communication through Customer-Employee Relationships. "International Journal of Service Industry Management" 2001, nr 1.
- www.internetworldstats.com.
- S. Hollensen, Marketing Management. A Relationship Approach. Prentice Hall, 2003, s. 413.
- Ph. Kotler, Marketing Management, Prentice Hall, International Edition 2000, s. 665.
- M. Lach, G. Kurowski, Internet sprowadza klientów do sklepu. "Marketing w Praktyce" 2004, nr 6.
- M. Long, Ch. McMellon, Exploring the Determinants of Retail Service Quality on the Internet. "Journal of Services Marketing " 2004, nr 1.
- T.J. Mullaney, E-biz znowu na fali. "Business Week" 2004, nr 8.
- Raport Strategiczny IAB Polska, Internet 2004. Polska, Europa i świat. "Brief" 2005, nr 5, dodatek specjalny.
- J. Reynolds, Ch. Cuthbertson (red.), Retail Strategy, the View from the Bridge. Elsevier Butterworth Heinemann 2004, s. 73.
- R. Spector, Amazon.com - historia przedsiębiorstwa, które stworzyło nowy model biznesu. Liber, Warszawa 2001.
- Ph. J. Trocchia, S. Janda, How Consumers Evaluate Internet Retail Service Quality? "Journal of Services Marketing" 2003, nr 3.
- USA: zwiększa się sprzedaż przez Internet. 24.02.2004, www.IDG.pl.
- K.F. Winsted, Service Behaviors tha Lead to Satisfied Customers. "European Journal of Marketing" 2000, nr 3/4
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000091586606