PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 2 | 48--51
Tytuł artykułu

Uczenie się na błędach : System kontroli pracy w dziale telemarketingu- studium przypadku

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Kontrola pracy wymaga wyważenia proporcji miedzy autonomią obowiązków i zaufaniem wobec pracownika z jednej a potrzeba kształtowania norm i przestrzegania procedur z drugiej. Poprawnie zaprojektowany system kontroli musi być przejrzysty i czytelny dla pracowników. Drobiazgowe i zbyt restrykcyjne systemy kontorli blokują inicjatywę, natomiast incydentalne i zbyt luźne rozwiązania ograniczają możliwość uzyskiwania informacji zwrotnej, tak ważnej w procesie organizacyjnego uczenia się. Autorzy przedstawiają przykłąd systemu kontorli pracowników funkcjonujący w dziale telekomunikacji firmy wydawniczej.
Rocznik
Numer
Strony
48--51
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000093366985

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.