PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 677 | 55--69
Tytuł artykułu

Cele i formy planowania działań marketingowych w polskich przedsiębiorstwach

Autorzy
Warianty tytułu
The Objectives and Forms of Planning Marketing Activities in Polish Companies
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zadaniem opracowania jest prezentacja wyników badań dotyczących zachowań polskich przedsiębiorstw w zakresie formułowania działań planistycznych w sferze marketingu. Główną populację badań stanowi grupa największych na terenie Polski przedsiębiorstw (385 podmiotów).
EN
The author presents the results of a study on the behaviour of Polish companies in developing their planning activities in the area of marketing. The material presented refers to partial problems such as defining the categories in which companies formulate and prioritise marketing goals and recognising forms of conceptualising planning decisions in marketing as well as the attributes of plans such as: time horizon, subject of planning, and structural level of planning. The author's analysis of empirical material also reveals the correlation between the investigated phenomena and the most significant features of the examined companies. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
55--69
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Finansowe przestanki decyzji marketingowych, pr. zbiór, pod kier. A. Czubały i R. Niestroja, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2004.
  • Kotler P., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Felberg SA, Warszawa 2001.
  • Niestrój R., Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne, PWN, Warszawa 1996.
  • Rawski M., Biznesplan, a plan marketingowy. Analiza porównawcza [w:] Finansowe przestanki decyzji marketingowych, pod kier. A. Czubaty i R. Niestroja, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2004.
  • Witek M., Struktura planu marketingowego, „Marketing w Praktyce" 2000, nr l.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000093841684

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.