PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 1 | 25--28
Tytuł artykułu

E-relacje jako forma współpracy partnerów biznesowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Sukces ekonomiczny oraz szybki rozwój firm, takich jak Amazon.com, Dell, travel.com itp., był możliwy dzięki "elektronicznemu" partnerstwu z innymi organizacjami biznesowymi w ramach aliansów strategicznych. Celem tego artykułu jest przedstawienie, w jaki sposób technologie informacyjne oraz internet wpływają na relacje firm prowadzących biznes elektroniczny, jak zbudować wydajne e-relacje w łańcuchu dostaw, a także w jaki sposób zmaksymalizować wartość z e-biznesu, wykorzystując poprawne e-relacje. Jest to szczególnie ważne w dzisiejszych czasach, kiedy to nieustannie zmieniają się warunki biznesowe, technologie, klienci, konkurenci i partnerzy biznesowi.
Rocznik
Numer
Strony
25--28
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • J.D. Bamford, B. Gomes-Casseres, M.S. Robinson, Mastering Alliance Strategy: A Comprehensive Guide to Design, Management, and Organization. John Wiley & Sons, San Francisco 2003.
  • G. Chiasson, Who's on First? TelephonyOnline.com, 15.10.2001.
  • M. Cunningham, Partners.com: How to Profit from the New DNA of Business. Perseus Publishing. Nowy Jork 2001.
  • M. Deise, Executive's Guide to E-business. John Willey & Sons, Nowy Jork 2000.
  • A.E De Man, M. Stienstra, H.W. Volberda, E-partnering: Moving Bricks and Mortar Online. „European Management Journal" 2002, nr 20(4), s. 329-339.
  • E. DeMark, R.R. Harcourt, Companies Must Adapt to the Internet to Survive. „The CPA Journal" 2004, nr 74(4), s. 9.
  • Eastern Networks and Equant Partner to Manage Global Network Integration Services. MENA Business Report, 23.10.2002, http://web.le-xis-nexis.com.
  • L. Horvath, Collaboration: The Key to Value Creation in Supply Chain Management. „Supply Chain Management: An International Journal” 2001,nr6, s. 205-207.
  • F. Lemke, K. Goffin, W. Szwejczewski, Investigating the Meaning of Supplier-Manufacturer Partnerships: An Exploratory Study. „International Journal of Physical Distribution & Logistics" 2003, nr 33 (1), s. 12-35.
  • L.S. McShane, A.M. von Glinów, Organizational Behavior. Irwin McGraw-Hül, Sydney 2000.
  • F. Zhao, Maximize Business Profits through E-Partnerships. IRM Press, Melbourne 2006.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000093941399

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.