PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 2 | 6--8
Tytuł artykułu

Granie na reklamie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Advertgaming czyli gry reklamowe są coraz częściej stosowaną formą reklamy i promocji i to nie tylko w Internecie. Rośnie jego znaczenie wśród reklamodawców a producenci gier umożliwiają umieszczanie przekazu reklamowego w swoich produktach. Na rynku pojawiają się brokerzy, którzy oferują wirtualną powierzchnię reklamową.
Rocznik
Numer
Strony
6--8
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000094223054

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.