PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 2 | 9--10
Tytuł artykułu

Zaufaj bezpośredniemu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W Polsce cały czas obserwujemy coraz częstsze wykorzystywanie technik marketingu bezpośredniego. Polacy są jednak nieufni w stosunku do tego typu ofert w porównaniu do Amerykanów. Dostają mniej ofert i rzadziej z nich korzystają. Artykuł opisuje działania wydawnictwa Reader's Digest, które odnosi na tym polu sukcesy.
Rocznik
Numer
Strony
9--10
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000094223066

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.