PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 2 | 11--12
Tytuł artykułu

Wygoda kusi konsumentów

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Według agencji badawczych zajmujących się prognozowaniem popytu konsumenckiego oraz trendów społecznych, znaczenie wygody dla nabywców będzie coraz większe w ciągu najbliższych lat. Trend ten ma swoje źródło w konkretnych zmianach demograficznych. Nie ulega więc wątpliwości że segment produktów wygodnych będzie się dynamicznie rozwijał także w Polsce. Nie pozostanie do bez znaczenia dla opakowań jak i dla samych produktów, które ulegają licznym przekształceniom.
Rocznik
Numer
Strony
11--12
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • G. S. Becker "Ekonomiczna teoria zachowań ludzkich", PWN , Warszawa 1990
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000094223078

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.