PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 1 | 27--29
Tytuł artykułu

Dwa światy e-marketingu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule pokazne zostało zjawisko podziału e-marketingu na najbardziej rozwiniętych, kilkadziesiąt razy większych od polskiego, rynkach (w tym niemieckim i brytyjskim) na brand i performance e-marketing i omówiony został ten ostatni.
Rocznik
Numer
Strony
27--29
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000094251969

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.