PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 2 | 48--50
Tytuł artykułu

Czas klienta

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł jest podsumowaniem badań dotyczących odbioru call center przez konsumentów w Polsce. Np. aż 95% klientów twierdzi, że dokonaliby oni zakupu w oparciu o pozytywne doświadczenie z call center danej firmy.
Rocznik
Numer
Strony
48--50
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Genesys International Consumer Survey Statistics, June, 2003
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000094252673

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.