PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 17 | 13--16
Tytuł artykułu

Supermarket private banking

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Pewna zbyt duża różnorodność w rozumieniu usług private banking powoduje pauperyzację tego pojęcia. Podstawową kwestią jest, że usługi świadczone w Polsce pod nazwą private banking nie są tymi samymi usługami, które kryją się pod tą nazwą w krajach wysokorozwiniętych. Przy kwocie wejścia tylko 50 tysięcy złotych nie da się zdywersyfikować ryzyka oraz korzystać z pełnego wachlarza usług bankowości prywatnej. Osobom bogatym w Polsce można zaoferować usługi zbliżone do tych, jakie są oferowane klientom segmentu mass affluent, affluent lub super affluent na świecie (około 250 tysięcy - 1 milion USD majątku).
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
13--16
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000094533927

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.